loader image

جستجو

Unfair distribution of funds in the Pentagon

فوربز:
توزیع بودجه ناعادلانه در پنتاگون

مرکز مطالعات سورین

چکیده

نشریه «فوربز» در یادداشتی با اشاره به توزیع بودجه ناعادلانه در پنتاگون،‌ تاکید کرد:‌ با وجود دستمزد پایین و مشکلات زیاد نظامیان آمریکا، روسای شرکت‌های خصوص پیمانکار و تحت قرارداد با پنتاگون، از پر درآمدترین شهروندان آمریکا به حساب می‌آیند.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ نشریه فوربز در یادداشتی به وضعیت نامناسب زندگی سربازان و پرسنل نظامی پنتاگون پرداخت و تاکید کرد: هم اکنون بسیاری از خانواده‌های پرسنل نظامی ارتش آمریکا برای تهیه مواد غذایی روزانه خود دچار مشکل اقتصادی هستند.

این موضوع بیشتر به پایین بودن دستمزدها و سطح درآمد پایین سربازان و نظامیان در آمریکا ارتباط دارد.

نکته اصلی گزارش فوربز این موضوع است که بودجه دفاع ملی آمریکا در سال مالی 2023 بیش از 850 میلیارد دلار بوده و طبق تحقیقات بیش از نیمی از این بودجه در نهایت به شرکت‌های خصوصی که در واقع پیمانکاران پنتاگون هستند، اختصاص پیدا می‌کند.

با وجود دستمزد پایین و مشکلات زیاد نظامیان آمریکا، روسای شرکت‌های خصوص پیمانکار و تحت قرارداد با پنتاگون، از پر درآمدترین شهروندان آمریکا به حساب می‌آیند.

قانون مجوز دفاع ملی برای سال مالی 2023 در آستانه تصویب بیش از 858 میلیارد دلار هزینه برای اهداف نظامی است که بیش از نیمی از آن به شرکت‌های خصوصی اختصاص خواهد یافت. مدیران اجرایی پنج پیمانکار برتر اسلحه به طور متوسط سالانه بیش از 20 میلیون دلار غرامت دریافت می‌کنند.

وزارت کشاورزی آمریکا ناامنی غذایی را به عنوان عدم دسترسی مداوم به غذای کافی برای هر فرد در یک خانواده برای داشتن یک زندگی فعال و سالم تعریف می‌کند.

این بدان معنی است که خانواده‌های نظامی گرسنه خواهند شد.

خانواده‌هایی که دو یا چند فرزند دارند و تازه وارد خدمت شده‌اند، می‌توانند به سختی زندگی خود را تامین کنند، به‌ویژه اگر خارج از پایه زندگی کنند و هزینه‌های مسکن بالایی داشته باشند.

دولت بایدن این مشکل را پذیرفته است و با حسن‌نیت تلاش می‌کند تا آن را حل کند.

کنگره نیز به این موضوع توجه کرده است. سال آینده برای خانواده‌هایی که 30 درصد یا کمتر از سطح فقر درآمد دارند، کمک هزینه نیازهای اساسی وجود خواهد داشت.