loader image

جستجو

How Leftist Conspiracies Work

امریکن گریتنس :
توطئه‌های چپ‌گرا چگونه کار می‌کنند

مرکز مطالعات سورین

چکیده

نشریه «امریکن گریتنس » در مطلبی ضمن اشاره به اینکه توطئه‌های چپ از سال 2016 وجود دارد به بررسی این موضوع که توطئه‌های چپ‌گرا چگونه کار می‌کنند، پرداخت.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، نشریه امریکن گریتنس در مطلبی به‌قلم «ویکتور دیویس هانسون» نوشت: از سال 2016، الگویی از توطئه‌های چپ وجود دارد که دروغ، کلیشه و پارانویا را برای خدمت به برنامه‌های سیاسی انجام می‌دهند.

این طرح‌ها شامل جعل تبانی روسیه است که ادعا می‌کرد دونالد ترامپ ظاهراً با ولادیمیر پوتین برای تقلب در انتخابات ۲۰۱۶ توطئه کرده است و شامل کلاه‌برداری لپ‌تاپ روسیه، که ادعا می‌کرد همان روس‌ها لپ‌تاپ جعلی هانتر بایدن را در آستانه اولین مناظره 2020 برای لکه‌دار کردن خانواده بایدن ساخته‌اند.

این طرح‌ها دارای اشتراکاتی هستند: 1) هدف آن‌ها دستیابی به اهداف سیاسی است. 2) آن‌ها سازمان‌های دولتی قدرتمند آمریکا را درگیر می‌کنند. 3) رسانه‌ها با سازمان‌های دولتی توطئه کردند تا حقه‌ها را منتشر کنند.

4) اف‌بی‌آی و سایر مقامات دولتی با شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی برای سانسور اخباری که در تضاد با این موضوع است که لپ‌تاپ بایدن شامل  اطلاعات نادرست روسی است، شریک شدند.

شورش 6 ژانویه نمونه بارز یک افسانه چپ بود که توسط رهبری مجلس دموکرات و رسانه‌ها دامن زده شد.

هدف این توطئه حذف میلیون‌ها رأی از نامزدی ترامپ در سال 2016 و تضمین شکست ترامپ در سال 2020 بود.

اف‌بی‌آی، سیا و NIH روایت‌هایی ایجاد کردند که دروغ‌های آشکار بودند یا هیچ مدرکی برای اثبات آن نداشتند و واکنش به شورش 6 ژانویه احتمالاً توسط رئیس مجلس، پنتاگون و پلیس کنگره سیاسی شده بود.

در نتیجه، توطئه‌های چپ بخش مهمی از چشم‌انداز سیاسی از سال 2016 بوده است. آن‌ها اغلب شامل دروغ، کلیشه‌ها و پارانویا برای دستیابی به اهداف سیاسی هستند.

رسانه‌ها در گسترش تبلیغات علیه دروغ تبانی روسیه، که توسط بوروکراسی‌ها علیه محافظه‌کاران و نامزدهای جمهوری‌خواه استفاده شده است، نقش مهمی داشته‌اند.

رسانه‌ها گزارش‌های خبرچین‌های اف‌بی‌آی را که در 6 ژانویه حضور داشتند، سرکوب کردند، شواهد دستکاری را سرکوب کردند و دروغ‌های وحشتناکی درباره «شورشیان» خشن و اغلب مسلح منتشر کردند که پنج افسر مجری قانون را کشته بودند.

تعداد کمی در رسانه‌ها یا دولت به دلیل توطئه‌های خود برای ایجاد و انتشار چنین جعلیاتی مجازات شده‌اند.

«جیمز کومی» «جیمز کلاپر» «جان برنان» و «اندرو مک کیب» هرگز رسماً به دلیل پوشش نادرست خود متهم نشدند

. هیچ یک از 51 مقام اطلاعاتی که به ملت دروغ گفتند و به تحریف انتخابات کمک کردند، هرگز اظهارات خود را پس نگرفته و عذرخواهی نکرده‌اند.

دکتر فرانسیس کالینز، دکتر فائوچی و معاونانش هرگز به‌خاطر تلاش‌هایشان برای انتشار اطلاعات نادرست که احتمالاً منجر به مرگ ده‌ها هزار نفر از قرنطینه‌های ملی غیرقانونی شده است، ‌به‌طور رسمی تنبیه نشده‌اند.

توطئه‌ها با موفقیت به اهداف جناح چپ دست می‌یابند، زیرا توسط رسانه‌های فاسد به‌سرعت پخش می‌شوند و به ندرت منجر به دستیگری مقصر یا رسوایی قانونی می‌شوند.

مقامات عالی دولت آمریکا پس از توطئه برای دور زدن قانون آمریکا که چنین تحقیقاتی را ممنوع می‌کند، بدون مجازات در مورد نقش خود در تأمین مالی تحقیقات دروغ گفتند.

این نشان می‌دهد که فریب‌کاری‌های مشابهی ممکن است قبل از انتخابات 2024، با طرح‌های «مخفی» ترامپ، شواهدی از وضعیت بدتر جسمی و روانی ترامپ و ادعاهایی مبنی بر دخالت «پول سیاه» به وجود بیاید.