loader image

جستجو

What does Biden's withdrawal from the election cycle mean for American foreign policy

فارن افرز:
خروج بایدن از چرخه انتخابات برای سیاست خارجی آمریکا چه معنایی دارد؟

مرکز مطالعات سورین

چکیده

نشریه« فارن افرز» در مقاله‌ای به بررسی این سوال پرداخت که خروج بایدن از چرخه انتخابات برای سیاست خارجی آمریکا چه معنایی دارد؟

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ «تیموتی نفتالی» مقاله‌ای در نشریه فارن افرز منتشر کرد که در آن آمده است: در روز 21 جولای، پس از هفته‌ها گمانه‌زنی شدید، «جو بایدن» -رئیس‌جمهور آمریکا- اعلام کرد که در انتخابات ‌‌ریاست‌جمهوری ماه نوامبر سال 2024 نامزد نخواهد شد و از «کامالا هریس» -معاون رئیس‌جمهو-ر برای جایگزینی وی حمایت کرد.

این تصمیم در زمان عدم قطعیت ژئوپلیتیکی می‌تواند پیامدهای زیادی برای سیاست خارجی آمریکا برای باقی‌مانده دوره ‌‌ریاست‌جمهوری بایدن داشته باشد.

من در واقع فکر می‌کنم که تصمیم بسیار دشوار بایدن امروز اعتباری را به تعهد آمریکا به اوکراین و ایجاد ثبات در سایر نقاط جهان بازگرداند.

رهبران قدرت را مثل همیشه در نوسان می‌بینند و در سه هفته پس از مناظره، دولت بایدن احتمالاً جهان را نسبت به قدرت آمریکا بدبین‌تر دید، به این معنا که به نظر می‌رسید بیشتر و بیشتر محتمل به نظر می‌رسید که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، جو بایدن را در انتخابات پاییز امسال شکست دهد.

اما اکنون شانس بیشتری برای پیروزی یک دموکرات در ماه نوامبر وجود دارد و بنابراین من می‌خواهم استدلال کنم که حداقل در حال حاضر، رهبران خارجی باید این احتمال را جدی بگیرند که یکی از اعضای تیم بایدن یا شخص دیگری از حزب دموکرات رهبری آمریکا را بر عهده بگیرد.

به این معنی که آن‌ها ممکن است بتوانند در این مورد برای مثال در مورد حمایت از اوکراین تامل کنند.

برخی از این درخشش ممکن است پس از آغاز ماه نوامبر ناپدید شوند؛

اما این واقعیت که دموکرات‌ها دیگر احتمالاً بازنده نیستند، فکر می‌کنم بر دیدگاه رهبران خارجی، به‌ویژه دشمنان آمریکایی نسبت به دولت بایدن تأثیر خواهد گذاشت.

انتخاب مجدد بایدن در ایالت دلاور، جایی که او به دلیل کووید-19 در انزوا قرار گرفت، به نظر می‌رسد بخشی از یک سنت آمریکایی است که تنها با پیروزی در دور دوم، باعث مشروعیت رئیس‌جمهور می‌شود.

در دهه 1840، جیمز ناکس پولک تنها به‌دنبال یک دوره اساسی بود. روسای‌جمهور مدرن اغلب انتخاب مجدد خود را به‌عنوان یک همه‌پرسی در دوره اول خود می‌دانند، زمانی که مبارزات انتخاباتی باید آزمونی برای دوره دوم آن‌ها باشد.

رؤسای‌جمهور باید صرفاً با یک دوره خدمت به عظمت برسند، زیرا یک بزنگاه و یک فرد می‌توانند با هم متحد شوند و تنها چهار سال دوام بیاورند.

جورج اچ دبلیو. بوش و جرالد فورد نمونه‌هایی از روسای جمهور موفق یک دوره‌ای بودند.

قرار است به ریاست‌جمهوری یک دوره‌ای بایدن بسیار مثبت نگریسته شود.

اینکه در نهایت چقدر مثبت باشد بستگی به این دارد که آیا جانشین دموکرات، خواه کامالا هریس باشد یا نه در ماه نوامبر انتخاب می‌شود یا خیر؛

اما همه میراث او به پیروزی دموکرات‌ها در نوامبر بستگی ندارد.

او ما را از هرج‌ومرج ترامپ بیرون می‌آورد. او نقش کلیدی آمریکا را در جهان بازمی‌گرداند، اعتماد متحدان را بازمی‌گرداند.

او دشمنان را از اهدافی که امیدوارند به آن دست یابند دور می‌کند.