loader image

جستجو

Republicans call for review of aid to Ukraine1

واشنگتن تایمز:
درخواست جمهوری‌خواهان برای بررسی کمک‌ها به اوکراین

مرکز مطالعات سورین

چکیده

روزنامه «واشنگتن تایمز» نوشت: حزب جمهوری‌خواه از ارسال دلارهای مالیات‌دهندگان آمریکایی به اوکراین انتقاد کرد و معتقد است که این پول باید برای تامین امنیت مرزهای جنوبی آمریکا استفاده شود.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، روزنامه واشنگتن تایمز در گزارشی خبر داد: گروهی از جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا خواستار بررسی دقیق کمک‌های مالی آمریکا به اوکراین شدند.

آن هم در حالی که کنگره درخواست کاخ سفید برای کمک 38 میلیارد دلاری بیشتر به کی‌یف را پذیرفته است.

حزب جمهوری‌خواه از ارسال دلارهای مالیات‌دهندگان آمریکایی به اوکراین انتقاد می‌کند و معتقد است که این پول باید برای تامین امنیت مرزهای جنوبی آمریکا استفاده شود.

این دیدگاهی است که گروه کوچکی از جمهوری‌خواهان از زمان آغاز جنگ اوکراین و روسیه دارند.

«مارجوری تیلور گرین» از نمایندگان مجلس نمایندگان هدایت طرحی را به عهده دارد که خواستار حسابرسی درباره بیش از 54 میلیارد دلار کمک نظامی و اقتصادی تصویب شده در کنگره برای حمایت از کی‌یف است.

وی گفت: ما به خطراتی که در کشور ما در حال اتفاق افتادن هستند توجه نمی‌کنیم در حالی که ما کاملاً در حال محافظت کردن از مرز کشوری دیگر هستیم و جنگی نیابتی با روسیه را آغاز کرده‌ایم.

قطعنامه پیشنهادی گرین که اکنون یازده نفر از آن حمایت می‌کنند، وزارت دفاع و وزارت امور خارجه آمریکا را ملزم می‌کند کپی‌های همه اسناد و ارتباط ها در خصوص کمک به اوکراین را حفظ کنند و آن‌ها را در اختیار کنگره قرار دهند.

در حالی که کنگره، بررسی اقدام بودجه ای بعدی پیش از مهلت اواسط دسامبر را آغاز می‌کند، کاخ سفید خواستار دریافت 10 میلیارد دلار بودجه برای مقابله با ویروس کرونا و بیماری‌های مسری دیگر و 37 میلیارد و 700 میلیون دلار کمک به اوکراین شده است.