loader image

جستجو

ان‌پی‌آر:
تیراندازی کودک دبستانی در ویرجینیای آمریکا

مرکز مطالعات سورین

چکیده

شبکه خبری«ان پی آر» درگزارش خود از تیراندای کودک دبستانی در ویرجینیای امریکا خبر داد و نوشت: معلم این کودک به‌شدت زخمی شد و طبق اظهارات پزشکان در شرایط وخیمی قرار دارد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ شبکه خبری ان‌پی‌آر در گزارش خود خبر داد: کودک 6 ساله در ایالت ویرجینیای آمریکا به سمت معلم خود تیراندازی نموده و وی را راهی بیمارستان کرده است.

رئیس پلیس منطقه نیوپورت نیوز در ایالت ویرجینیا اعلام کرد بر اثر تیراندازی یک کودک 6 ساله در دبستانی در این منطقه، معلم این کودک به‌شدت زخمی شد.

به گفته مقامات پلیس ایالتی، این حادثه تصادفی نبوده است. این تیراندازی بعد از ظهر روز جمعه در یک مدرسه ابتدایی رخ داده است.

بر اساس این گزارش، معلم مجروح که حدودا 30 سال سن دارد، پس از آنکه مورد اصابت گلوله دانش‌آموزش قرار گرفت، برای درمان به بیمارستان منتقل شد و طبق اظهارات پزشکان در شرایط وخیمی قرار دارد.

رئیس پلیس منطقه افزود: هنوز هیچ توضیحی درباره اینکه چگونه این کودک 6 ساله با خود اسلحه حمل می‌کرده، وجود ندارد، اما گمان می‌رود مجادله و درگیری در بین دانش‌آموزان کلاس اول منجر به وقوع این تیراندازی و مجروح شدن معلم کلاس شده است.

وی تاکید کرد که این یک تیراندازی اتفاقی نبوده و ما در تلاش برای کشف این موضوع هستیم که اسلحه از کجا آمده است.

وی تصریح کرد که این کودک دستگیر شده و تحقیقات در این باره آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، هیچ دانش‌آموزی در این حادثه زخمی نشده و جهت حفظ امنیت، آن‌ها به سالن ورزشی مدرسه منتقل و سپس به خانواده‌هایشان تحویل داده شده بودند.

گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد در فضاهای باز ورودی تمام مدارس، سنسورهای فلزی جهت بازرسی دانش‌آموزان و دیگر مراجعان به مدرسه تعبیه شده تا ورود افراد کنترل شود، اما این سنسورها در روز وقوع حمله در این مدرسه، از کار افتاده بودند.

این تیراندازی باعث حیرت مقامات محلی شده و مقامات متعهد به انجام تحقیقات کامل درباره این حادثه و جلوگیری از وقوع مجدد چنین حملاتی شده‌اند.