loader image

جستجو

The presence of Smotrich and Shikli as a technical block next to each other

کان 11:
حضور اسموتریچ و شیکلی به‌عنوان یک بلوک فنی در کنار یکدیگر

مرکز مطالعات سورین

چکیده

شبکه تلویزیونی «کان 11» در یادداشت خود به حضور اسموتریچ و شیکلی به‌عنوان یک بلوک فنی در کنار یکدیگر ، خبر داد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، شبکه تلویزیونی کان 11 در یادداشت خود نوشت: گفت‌و‌گوهایی که در روزهای اخیر بین بزالل اسموتریچ و عامیخای شیکلی انجام شد، حاکی از احتمال حضور این دو در کنار هم به‌عنوان یک بلوک فنی در انتخابات آینده است و همانطور که در برنامه امروز صبح در شبکه کان ۱۱ اعلام شد، جزئیات بین این دو در حال شکل‌گیری است.

انتظار می‌رود که شیکلی در صورت ارتباط با حزب مذهبی صهیونیست ۳ رتبه در میان 10 رتبه برتر کسب کند.

حزب نعام احتمالا بیرون خواهد ماند. قرار است پس از دوره مقدماتی در صهیونیسم مذهبی، تماس‌ها به سرعت بالا برود و تصمیم نهایی در این مورد گرفته شود.

امروز انتخابات مقدماتی برای ریاست مرتز بین «زهاوا گالئون» و «یائیر گولان» و همچنین لیست مرتز برای کنست و انتخابات مقدماتی برای لیست مذهبی صهیونیست‌ها برگزار می‌شود.

انتخابات داخلی لیست مذهبی صهیونیست‌ها ساعت ۱۰ صبح افتتاح و ساعت ۲۰ به پایان می‌رسد. 24 هزار عضو حزب با رأی دیجیتال از طریق تلفن یا رایانه و همچنین از طریق برخی از مراکز رأی‌گیری عادی رأی خواهند داد.

در مرتز، رأی‌گیری از ساعت ۱۴:۰۰ آغاز می‌شود و در ساعت ۲۲:۰۰ پایان می‌یابد، زمانی که مقامات حزب می‌توانند به مراکز رأی‌گیری واقع در سراسر کشور بروند یا به صورت آنلاین رأی دهند. ۲۲ نامزد برای فهرست این حزب از جمله نیتزان هوروویتز، رئیس فعلی حزب و اعضای فعلی کنست موسی راز، میکل روزین و گابی لاسکی رقابت می‌کنند.

رئیس مرتز نیتزان هوروویتز اعلام نکرد که از چه کسی در انتخابات رهبری حزب حمایت می‌کند. اما منابع درون حزبی که با او صحبت کردند، این تصور را ایجاد نمودند که او قصد دارد به زهاوا گالئون رأی دهد و به انتخاب وی علاقه‌مند است، اما این موضوع را علنا ​​اعلام نخواهد کرد.