loader image

جستجو

Million dollar investment in innovation conference

هاآرتص:
سرمایه‌گذاری میلیون دلاری در کنفرانس نوآوری

مرکز مطالعات سورین

چکیده

روزنامه «هاآرتص» در یادداشت خود با اشاره به سرمایه‌گذاری میلیون دلاری در کنفرانس نوآوری،‌ نوشت:این مبلغ عمدتاً از بودجه‌ای که برای ساخت و ارتقاء محل سکونت سربازان در پایگاه‌های ارتش اسرائیل در نظر گرفته شده بود، اختصاص یافت.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌روزنامه هاآرتص در یادداشت خود نوشت: ده‌ها میلیون شکل که برای بازسازی پادگان سربازان اختصاص داده شده، در کنفرانس نوآوری که توسط استلار آغاز گردیده، سرمایه‌گذاری خواهد شد.

ارتش اسرائیل(رژیم صهیونیستی) بودجه‌ای بالغ بر 35 میلیون شکل را برای رویدادی که توسط آویو کوخاوی برای آماده‌سازی بازنشستگی وی آغاز شد، اختصاص داد.

این به‌رغم انتقاد عمومی ‌از قصد برگزاری این مراسم بود که مقامات درگیر در جزئیات آن را «غیر ضروری و پرهزینه» توصیف کردند.

این مبلغ عمدتاً از بودجه‌ای که برای ساخت و ارتقاء محل سکونت سربازان در پایگاه‌های ارتش اسرائیل(رژیم صهیونیستی) در نظر گرفته شده بود، اختصاص یافت.

در ماه ژوئن، هاآرتص گزارش داد که کوخاوی «کنفرانس نوآوری» را با معافیت از روند مناقصه آغاز کرد. این رویداد چهار روزه برای سپتامبر برنامه‌ریزی شده است و مقامات ارشد نظامی ‌و امنیتی از سراسر جهان در آن حضور خواهند داشت.

در بیانیه‌ای که در وب‌سایت مناقصه وزارت دفاع منتشر شده، از شرکت‌های تولیدی خواسته شده است تا پیشنهاداتی را برای حضور این کنفرانس ارائه کنند که شامل انتقال مقامات ۲۵ کشور به آن‌ها و میزبانی آن‌ها در هتل‌ها می‌شود.

این رویداد ابتدا قرار بود به مدت سه روز در مجتمع اکسپو در باغ نمایشگاهی تل‌آویو برگزار شود و در روز پایانی آن، نمایشگاهی هدفمند در پایگاه تسالیم در جنوب اسرائیل برگزار می‌شود که طی آن، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی توانمندی‌های چند واحدی که کوخاوی در دوران تصدی خود تأسیس کرده است را نشان می‌دهند.

پس از انتشار این موضوع تصمیم گرفته شد از استفاده از مجموعه ‌«اکسپو» صرف‌نظر و این رویداد در پایگاه‌های ارتش اسرائیل (رژیم صهیونیستی) برگزار شود.