loader image

جستجو

کان 11:
شهادت هاداس کلاین درباره دیدارهای لاپید و میلچن

مرکز مطالعات سورین

چکیده

خبرگزاری «کان11» در خبری به شهادت هاداس کلاین درباره دیدارهای لاپید و میلچن،‌ پرداخت و نوشت: رابطه بین لاپید و میلچن پس از مصاحبه‌ای آغاز شد که لاپید، که در آن زمان روزنامه‌نگار در کانال یک بود، با میلچن انجام داد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ خبرگزاری کان11 در خبری نوشت: در پرونده 1000 امروز چهارشنبه بازجویی متقابل از تیم دادستانی «هاداس کلاین» -دستیار آرنون میلچن- در دادگاه منطقه اورشلیم ادامه یافت.

پس از اینکه او در جلسه دیروز به گریه افتاد، بازجویی متقابل وکیل بنیامین نتانیاهو، «عامیت حداد» بر افتتاحیه جلسه رسیدگی به رابطه بین آرنون میلچن و یائیر لاپید متمرکز شد.

وکیل حداد سعی کرد نشان دهد که رابطه بین لاپید و میلچن و خانواده‌ها نزدیک است.

زمینه تمرکز حداد درخواست میلچن برای تصویب قانون تمدید معافیت مالیاتی برای ساکنان بازگشته است. در آن زمان لاپید وزیر دارایی بود.

هاداس کلاین در پاسخ به سؤالات وکیل مدافع حداد تأیید کرد که این دو دوستان خوبی بودند. او همچنین تأیید کرد که لاپید به خانه میلچن می‌رفت.

اما به گفته او: «نه خیلی زیاد. کلاین همچنین گفت که رابطه بین لاپید و میلچن پس از مصاحبه‌ای آغاز شد که لاپید، که در آن زمان روزنامه‌نگار در کانال یک بود، با میلچن انجام داد و سپس وی کانال را ترک و برای میلچن در لس‌آنجلس کار کرد تا یک کانال تلویزیونی برای این میلیاردر تأسیس کند.

وکیل مدافع عامیت حداد نیز ارتباط بین الینور میلچن و همسر لاپید و نگارش یک کتاب مشترک را ارائه کرد.

کلاین در بازجویی متقابل خود گفت: «آرنون به من گفت که او کسی بود که به لاپید توصیه کرد وارد سیاست شود.

وقتی وکیل حداد گفت که ملاقات با لاپید شامل نوشیدن مشروب و سیگار است، کلاین گفت: «البته، اما او توضیح داد که میلچن هرگز به او نگفته است که یک جعبه سیگار به لاپید بدهد».