loader image

جستجو

The shock of Americans from successive mass shootings1

واشنگتن پست:
شوک آمریکایی‌ها از تیراندازی‌های جمعی متوالی

مرکز مطالعات سورین

چکیده

روزنامه «واشنگتن پست» در گزارشی از شوک آمریکایی‌ها از تیراندازی‌های جمعی متوالی خبر داد و نوشت: حوادث اخیر، با تیراندازی مرگبار یک دانشجو به طرف سه بازیکن فوتبال در دانشگاه ویرجینیا آغاز شد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت:در حالی که آمریکایی‌ها در مدت کمتر از دو هفته، با سه مورد مهم تیراندازی روبرو شده‌اند، افراد زیادی ترکیبی از ترس، خشم و تسلیم شدن را نشان می‌دهند که خشونت با اسلحه اکنون به بخشی از زندگی عادی در آمریکا تبدیل شده است.

«کایلا جانسون» -روانشناس در شهر تامبال در ایالت تگزاس- گفت: این احساس وجود دارد که این وضعیت بخشی از تجربه‌ای جمعی است. این که این وضعیت در حال تبدیل شدن به مسئله‌ای عادی است، بسیار ترسناک است.

اتفاق‌ها روی می‌دهند و ما می‌گوییم عجب شرمساری به وجود آمد و پس از گذشت دو هفته، مردم دیگر درباره آن صحبت نمی‌کنند و دوباره تیراندازی اتفاق می‌افتد.

مصیبت مربوط به خشونت‌های اسلحه احتمالاً موضوع صحبت در سر بسیاری از میزها در زمان تعطیلات روز شکرگزاری خواهد بود.

حوادث اخیر، با تیراندازی مرگبار یک دانشجو به طرف سه بازیکن فوتبال در دانشگاه ویرجینیا آغاز شد.

یک فرد مسلح به طرف یک باشگاه شبانه در کلرادو اسپرینگز تیراندازی کرد و پنج تن کشته شدند. پلیس اعلام کرد یک کارمند فروشگاه زنجیره‌ای والمارت به طرف همکارانش تیراندازی کرد و در این حادثه 6 تن کشته و 6 تن زخمی شدند.

پس از تیراندازی در باشگاه اقلیت‌های جنسی در کلرادو اسپرینگز، نماینده لورن بوبرت، مدافع حقوق اسلحه و نماینده منطقه سوم کنگره ایالت خود، در توییتی نوشت: «اخبار کلرادو اسپرینگز خیلی وحشتناک است. امروز صبح قربانیان و خانواده‌هایشان در دعای من هستند. این خشونت غیرقانونی باید به سرعت پایان یابد.»