loader image

جستجو

DeSantis' policy plan to return to the White House

ریل‌کلیر پالیتیکس:
طرح سیاست «دسانتیس» برای بازگشت به کاخ سفید

مرکز مطالعات سورین

چکیده

وبگاه «ریل‌کلیر پالیتیکس» در گزارش خود به بررسی طرح سیاست «دسانتیس» برای بازگشت به کاخ سفید پرداخت و نوشت: دسانتیس توانسته ازنظر قانون‌گذاری راه خود را پیش ببرد زیرا جمهوری‌‌خواهان در هر دو مجلس قانون‌گذاری ایالتی، از اکثریت بالا برخوردارند.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، وبگاه ریل‌کلیر پالیتیکس در گزارش خود به‌قلم «ماریا کاردونا» نوشت: ترامپ چهارشنبه، 8 نوامبر، زمانی که سومین مناظره ‌‌‌‌ریاست‌ جمهوری‌خواهان در ایالت فلوریدا دسانتیس برگزار می‌شود، روی صحنه نخواهد رفت.

درحالی‌که دسانتیس به‌عنوان یک رقیب اصلی برای دونالد ترامپ به شمار می‌رود، سیاست‌ها و رویکرد او برای حکومت در فلوریدا خارج از کتاب راهنمای MAGA است.

دسانتیس توانسته ازنظر قانون‌گذاری راه خود را پیش ببرد زیرا جمهوری‌‌خواهان در هر دو مجلس قانون‌گذاری ایالتی، از اکثریت بالا برخوردارند.

فلوریدا با تصویب ممنوعیت 6 هفته‌ای سقط‌جنین عملاً سقط‌جنین را ممنوع کرد، تا قربانیان تجاوز جنسی یا زنای با محارم را مجبور ‌کند تا ثابت کنند که قربانی شده‌اند تا بتوانند به مراقبت‌های بهداشتی دسترسی پیدا کنند.

قوانین کم برای اسلحه «حمل بدون مجوز» در این ایالت این اجازه را به مجرمان می‌دهد تا بدون نیاز به مجوز یا آموزش هر نوع اسلحه‌ای را حمل کنند.

مطالعات نشان می‌دهد که این عمل منجر به افزایش جرائم خشونت‌آمیز می‌شود و حمل اسلحه را برای مجرمان آسان‌تر می‌کند.

قوانین ضد همجنسگرایی در فلوریدا به جوانان همجنسگرا آسیب می‌رساند و در صورت گسترش، بیش از 2 میلیون جوان همجنسگرا را در این کشور نابود می‌کند

این‌ها تنها تعدادی از ابتکارات «ضد بیداری» هستند که تلاش می‌کنند تا به جوامع مختلف در حال رشد آمریکا حمله کنند، تحقیر کنند و کشور را در یک جنگ فرهنگی مخرب فروببرند که ترامپ از مشارکت در آن بسیار خوشحال است.

در جبهه اقتصادی، آسیب‌هایی وجود دارد که خانواده‌های طبقه متوسط و طبقه کارگر آمریکا در دوره دوم تحت سلطه ترامپ می‌توانند انتظار آن را داشته باشند.

با توجه به شاخص اجاره مشاهده‌شده زیلو، 7 مورد از بیشترین افزایش اجاره‌بها در کشور در دوران تصدی دسانتیس در فلوریدا بوده است.

این بدان معناست که معلمان، آتش‌نشانان، پرستاران و غیره نمی‌توانند در محل کار خود زندگی کنند. آن‌ها شاهد درآمدهای کمتر و قیمت خانه‌های بالاتر و همچنین هزینه‌های اجاره و بیمه بوده‌اند.

صحبت از بیمه شد، شرکت‌های بیمه از مالکان خانه‌های فلوریدا سوءاستفاده می‌کنند، درحالی‌که دسانتیس آن‌ها را با دلارهای مالیات‌دهندگان نجات داد و به شرکت‌های بیمه در مقابل شکایت‌ها کمک کرد.

فلوریدا ازنظر دسترسی به بیمه درمانی رتبه 47 را در بین تمام ایالت‌ها دارد، درحالی‌که ران دسانتیس از گسترش Medicaid خودداری می‌کند.