loader image

جستجو

FILE - In this Jan. 6, 2021, file photo, members of the U.S. Secret Service Counter Assault Team walk through the Rotunda as they and other federal police forces responded as violent protesters loyal to then-President Donald Trump stormed the U.S. Capitol in Washington. (AP Photo/J. Scott Applewhite, File)

سی‌ان‌ان:
قانونگذاران خواستار حمایت از خانواده‌های خود هستند

مرکز مطالعات سورین

چکیده

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» در یادداشت خود با اشاره به افزایش تهدیدها علیه قانونگذاران آمریکا،‌ خبرداد: قانونگذاران خواستار حمایت از خانواده‌های خود هستند.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، شبکه خبری سی‌ان‌ان در یادداشت خود خبر داد: به گفته مقامات مجری قانون فدرال، افزایش تهدیدها علیه قانونگذاران آمریکا در دو سال گذشته به اعضای خانواده نیز کشیده شده است، اما عدم حمایت فدرال از خانواده‌ها باعث ناامیدی برخی از اعضای کنگره شده است.

پس از حمله به «پل پلوسی» «همسر نانسی پلوسی» -رئیس مجلس نمایندگان- «آدام کینزگر» -نماینده جمهوری‌خواه ایلینویز- روز جمعه در مصاحبه‌ای به سی‌ان‌ان گفت که تهدیدات علیه خانواده‌اش شامل تهدیدی است که به قتل فرزند خردسالش اشاره دارد.

اما هنگامی که او از پلیس کنگره آمریکا برای امنیت بیشتر درخواست کرد، آن‌ها به او گفتند که در نوبت بماند.

به گفته منابع آشنا با محیط که به سی‌ان‌ان گفته‌اند که سازمان‌های مجری قانون با چگونگی رسیدگی به این تهدیدات در پی حادثه 6 ژانویه 2021 دست و پنجه نرم می‌کنند، درخواست‌های خشونت علیه قانون‌گذاران در فضای مجازی و جاهای دیگر به مقامات منتخب و خانواده‌های آن‌ها ارجاع داده شده است.

در ماه‌های پس از قیام 6 ژانویه، پلیس کنگره و سایر سازمان‌های مجری قانون تلاش کردند تا حفاظت از اعضای کنگره را در زمانی که در واشنگتن دی سی هستند و به مناطق اصلی خود سفر می‌کنند، افزایش دهند.

با این حال، طبق منابع متعدد، جزئیات امنیتی برای قانونگذاران، از جمله پلوسی، از اعضای خانواده آن‌ها، از جمله همسران، زمانی که اعضای کنگره در کنار آن‌ها نیستند، محافظت نمی‌کند. برخی از قانونگذاران امنیت بیشتری را در مناطق محل سکونت خود از ادارات پلیس محلی و پیمانکاران خصوصی دریافت کرده‌اند.