loader image

جستجو

Opposition to Trump's candidacy in the 2024 election

پی‌بی‌اس:
مخالفت با نامزدی ترامپ در انتخابات 2024

مرکز مطالعات سورین

چکیده

شبکه خبری «پی‌بی‌اس» در گزارش خود از مخالفت با نامزدی ترامپ در انتخابات 2024 خبر داد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ نتایج یک نظرسنجی جدید که توسط شبکه پی‌بی‌اس، رادیو ملی آمریکا و موسسه ماریست انجام شده است، نشان داد، 61 درصد آمریکایی‌ها نمی‌خواهند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق این کشور را در انتخابات سال 2024 ببینند.

براساس نتایج به دست آمده، در حالی که حمایت از انتخاب مجدد ترامپ از دسامبر 2020 تغییر نکرده، رئیس‌جمهور سابق آمریکا حمایت جمعیت کلیدی مستقل‌ها را از دست داده است.

این نظرسنجی نشان داد، فقط 28 درصد مستقل‌ها معتقدند ترامپ باید دوباره نامزد شود، در حالی که بیش از دو سوم (67 درصد) با این امر مخالف هستند.

ترامپ در تعدادی از تحقیقات از جمله تحریک حمله به کنگره، مداخله احتمالی در انتخابات در ایالت جورجیا و تحقیقات فدرال در خصوص سوءاستفاده از اسناد طبقه‌بندی‌شده و ممانعت احتمالی از عدالت، با اتهامات احتمالی مواجه است.

در همین نظرسنجی، 65 درصد از آمریکایی‌ها گفتند با نامزدی دوباره ترامپ در صورتی که به جرمی متهم شود، مخالفت می‌کنند.

در حالی که 61 درصد از جمهوری‌خواهان معتقدند حتی اگر ترامپ متهم شود، خواستار نامزدی او در انتخابات هستند.

برخلاف نظرسنجی‌های گذشته، اخیراً نظرسنجی یاهو نیوز و موسسه افکارسنجی یوگاو نیز نشان داد، 48 درصد رای‌دهندگان ثبت‌شده گفتند اگر انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا امروز برگزار شود، رای خود را به نفع بایدن می‌دهند، در حالی که 42 درصد گفتند به ترامپ رأی خواهند داد.