loader image

جستجو

32% of people disagree with Biden's candidacy in the election

نیوزمکس:
مخالفت 32 درصد مردم با نامزدی بایدن در انتخابات

مرکز مطالعات سورین

چکیده

روزنامه «نیوزمکس» در گزارش خود با اشاره جدیدترین نظرسنجی یاهو موسسه یوگاهو،‌ از مخالفت 32 درصد مردم با نامزدی بایدن در انتخابات، خبر داد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، روزنامه نیوزمکس در گزارش خود اعلام کرد: براساس نتایج نظرسنجی جدید مشترک یاهو و موسسه یوگاو، از هر 10 آمریکایی که در انتخابات ریاست‌‌جمهوری 2020 به جو بایدن رأی داده بودند، بیش از سه نفر ترجیح می‌دهند که بایدن در سال 2024 دیگر ‌به‌دنبال نامزدی و تصدی کاخ سفید نباشد.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد فقط 32 درصد از رای‌دهندگان به بایدن در انتخابات 2020 از نامزدی دوباره وی در کاخ سفید برای انتخابات بعدی حمایت می‌کنند.

این نظرسنجی، پاسخ‌‌های هزار و 555 بزرگسال آمریکایی را صرف‌نظر از وابستگی‌های سیاسی، طی پنج روز (15 تا 19 دسامبر) ثبت کرده است. در میان سؤالات یک سوال این بود: آیا بایدن باید دوباره در سال 2024 نامزد ریاست‌جمهوری شود؟

از میان تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، 55 درصد به بایدن برای انتخاب مجدد در کمتر از دو سال «نه» گفتند و این در حالی است که فقط 25 درصد به سؤال بالا «بله» گفتند.

با مشخص‌شدن وابستگی‌های سیاسی رای‌دهندگان، از میان رای‌دهندگان دموکرات، 48 درصد (کمتر از اکثریت) در خصوص کارزار انتخاب مجدد بایدن صرف‌نظر از اینکه کدام نامزد جمهوری‌خواه در یک انتخابات سراسری فرضی با بایدن رقابت می‌کند ابراز خوش‌بینی کردند.

در میان رای‌دهندگان مستقل، 66 درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باورند که بایدن نباید در سال 2024 مجدداً نامزد شود. این میزان تقریباً پنج برابر افراد مستقلی است که از تلاش برای انتخاب مجدد بایدن حمایت می‌کنند. تنها 14 درصد از رای‌دهندگان مستقل طرفدار نامزدی دوباره بایدن هستند.