loader image

جستجو

New evidence is being presented against Trump

رویترز:
مدارک جدیدی علیه ترامپ مطرح می‌شود

مرکز مطالعات سورین

چکیده

خبرگزاری «رویترز» در گزارش نوشت: شواهد محسوس از دخیل بودن دونالد ترامپ در توطئه‌ای که هدف از آن دستکاری در نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری بود که ممکن است برای دستگاه قضایی آمریکا مهم باشد.

فهرست مطالب

 به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ خبرگزاری رویترز در گزارش تازه خود نوشت: نماینده دموکرات کنگره آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد یک کمیته مجلس نمایندگان که در خصوص حمله هواداران دونالد ترامپ به ساختمان کنگره این کشور تحقیق کرده است، این هفته شواهدی را ارائه خواهد کرد که نشان می‌دهند.

وی برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 در کشور، فهرستی از رای‌دهندگان جعلی ارائه داده بود .

«آدام شیف» در برنامه تلویزیونی «شبکه سی ان ان» اعلام کرد: ما شواهدی را ارائه خواهیم داد که ثابت می‌کنند رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در این ترفند دخیل بوده است.

وی افزود: ما همچنین آنچه را که وکلای او در خصوص این ترفند فکر می‌کنند نشان خواهیم داد؛ به علاوه نشان خواهیم داد که چگونه مقامات شجاع ایالت‌های مربوطه، این طرح را دفع کردند؛ طرحی که هدفش تشکیل مجدد مجامع و یا عدم تایید نتایج انتخابات به نفع جو بایدن بوده است. چهارمین جلسه استماع عمومی کنگره قرار است روز سه شنبه برگزار شود.

شواهد محسوس از دخیل بودن دونالد ترامپ در توطئه‌ای که هدف از آن دستکاری در نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری بود، ممکن است برای دستگاه قضایی آمریکا مهم باشد؛ چرا که دستگاه قضایی این کشور در خصوص ادعاهای مربوط به توسل حزب جمهوری‌خواه به ارائه فهرستی از رای‌دهندگان جعلی، تحقیقاتی را انجام داده است.