loader image

جستجو

The problem of affording housing in America

واشنگتن پست:
مشکل تامین هزینه مسکن در آمریکا

مرکز مطالعات سورین

چکیده

روزنامه «واشنگتن پست» در گزارشی با اشاره به مشکل تامین هزینه مسکن در آمریکا، تاکید کرد: در ژانویه 2020، بیش از 580 هزار نفر در آمریکا بی خانمانی را تجربه کردند.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، روزنامه واشنگتن پست گزارشی را درباره مشکل تامین هزینه مسکن در آمریکا منتشر کرد که در آن آمده است. افزایش هزینه‌های تامین مسکن به همراه افزایش مداوم تورم و بالا رفتن بهای نیازهای اولیه هر خانواده مانند سوخت و غذا، هر روز تعداد بیشتری از مردم آمریکا را بی‌خانمان کرده است و اکنون میلیون‌ها نفر دیگر نیز نگران از دست دادن خانه‌های خود هستند.

پناهگاه‌های سراسر آمریکا درحالی که در تلاش هستند نیازهای اولیه مددجویان را تامین کنند، از افزایش ناگهانی تعداد افرادی خبر می‌دهند که از آن‌ها درخواست کمک دارند.

تورم در آمریکا به بالاترین میزان خود در 40 سال اخیر رسیده و این درحالی است که بسیاری از خانواده‌های آسیب‌‌پذیر در تلاش برای تطبیق دادن مجدد خود با زندگی بدون دریافت محرک‌های دولتی یا حمایت‌هایی هستند که مانع اخراج آن‌ها از شغلشان می‌شود.

افزایش قیمت خانه باعث افزایش حباب گونه ثروت ملاکان شده است. اما در عین حال برای تعداد روزافزونی از مردم آمریکا، یافتن مکانی برای گذراندن شب در آن هر روز گران‌‌تر و دور از دسترس‌ تر می‌شود.

مردیت گریف، استادیار دانشگاه جانز هاپکینز که مطالعاتش را بر روی بی‌خانمانی و نابرابری متمرکز کرده است، گفت:  ما در مقطع بسیار مخاطره‌آمیزی قرار داریم، زمانی که هزینه‌های زندگی به سرع، به دلیل افزایش قیمت بنزین، مواد غذایی و اجاره خانه افزایش می‌یابد، به گونه‌ای که هر روز افراد بیشتری دیگر قادر نیستند خانه‌ای برای زندگی داشته باشند.

آمار ملی محدودی درباره تعداد افرادی که به ویژه از زمان آغاز همه‌گیری کرونا در آمریکا بی‌خانمان شده‌اند، وجود دارد.

براساس گزارش اتحاد ملی برای پایان دادن به بی‌خانمانی، در ژانویه 2020، بیش از 580 هزار نفر در آمریکا بی خانمانی را تجربه کردند.

در مصاحبه‌هایی که با مقامات پناهگاه‌ها در 15 ایالت آمریکا شده است، همگی از افزایش چشمگیر تعداد افرادی که امسال به دنبال دریافت خدمات بوده‌اند، به ویژه در میان مادران مجرد خبر دادند.

در برخی موارد، فهرست انتظار مددجویان در مدت چند ماه 2 یا 3 برابر شده است.