loader image

جستجو

Kamala Harris' problem with Pennsylvania Catholic

ام‌اس‌ان‌بی‌سی:
مشکل کامالا هریس با کاتولیک پنسیلوانیا

مرکز مطالعات سورین

چکیده

شبکه خبری « ام‌اس‌ان‌بی‌سی» در گزارش تازه خود با اشاره به مشکل کامالا هریس با کاتولیک پنسیلوانیا،‌ اعلام کرد: کامالا هریس در طول دوران حرفه‌ای خود به‌عنوان یک مقام دولتی مدت‌ها از قدرت دولتی استفاده کرده است تا افراد باایمان را وادار به تجاوز به وجدان خود کند

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ شبکه خبری ام‌اس‌ان‌بی‌سی در گزارش تازه خود به‌قلم «ریجارد هاسن» اعلام کرد:کمتر از چهار هفته پس از انتخابات، فرماندار دموکرات میشیگان کمکی به کارزار دونالد ترامپ کرد.

در انتخاباتی که در آن کامالا هریس و دونالد ترامپ در میانگین نظرسنجی RealClearPolitics برای هفت ایالت نوسانی، کمتر از نیم امتیاز از یکدیگر فاصله دارند، مهم بودن این انتخابات را نشان می‌دهد.

در مهم‌ترین آن‌ها، پنسیلوانیا، آخرین میانگین RCP را نشان می‌دهد که ترامپ با 48.3 درصد به 47.9 درصد پیشتاز است. مشکل هریس این است که 30 درصد از رأی‌دهندگان این ایالت کاتولیک هستند.

«کریستن واگونر» مدیر عامل اتحاد دفاع از آزادی که از آزادی مذهبی محافظت می‌کند، می‌گوید: «کامالا هریس در طول دوران حرفه‌ای خود به‌عنوان یک مقام دولتی مدت‌ها از قدرت دولتی استفاده کرده است تا افراد باایمان را وادار به تجاوز به وجدان خود کند، به‌ویژه در مورد سقط‌جنین و ایدئولوژی جنسیتی».

هریس به‌عنوان دادستان کل کالیفرنیا، در مخالفت با معافیت‌های مذهبی برای کارفرمایان خصوصی مانند Hobby Lobby و سازمان‌های غیرانتفاعی مذهبی مانند Little Sisters of the Poor نامه‌ای را امضا کرد.

او گفت که «مفتخر» است که «قانون حقایق باروری» کالیفرنیا را حمایت کرده است که مراکز حاملگی حامی زندگی را مجبور می‌کرد تا اطلاعیه‌هایی را در مورد مکان‌هایی که زنان می‌توانند سقط‌جنین کنند را به نمایش بگذارند. دیوان عالی در سال 2018 این قانون را به‌عنوان نقض احتمالی اصلاحیه اول رد کرد.

او بعداً از قانون برابری حمایت کرد. اگرچه جو بایدن در مورد مسائلی مانند سقط‌جنین و ازدواج همجنس‌گرایان خود را با کلیسای کاتولیک متقابل دید، ریشه‌ها و آشنایی او با فرهنگ اسکرانتون به این معنی بود که او می‌توانست بر آن غلبه کند.

در سال 2020 پیو متوجه شد که برنده آرای ملی کاتولیک‌ها، 50 درصد به 49 درصد است که هیلاری کلینتون در سال 2016 شکست خورد. این به او کمک کرد تا پنسیلوانیا را به سمت دموکرات‌ها تغییر دهد و در انتخابات پیروز شود.

امروزه چشم‌انداز بیشتر شبیه سال 2016 است تا 2020. نظرسنجی پیو نشان می‌دهد که هریس با 5 امتیاز، 47 به 52 درصد، از ترامپ در میان کاتولیک‌های سراسر کشور عقب است.