loader image

جستجو

Press conference of the deputy spokesman of the Pentagon3

وزارت دفاع آمریکا:
نشست خبری معاون سخنگوی پنتاگون

مرکز مطالعات سورین

چکیده

وب‌سایت «وزارت دفاع آمریکا» در گزارشی با اشاره به نشست خبری معاون سخنگوی پنتاگون، اعلام کرد: این هفته تفنگداران دریایی آمریکا کمپ بلاز در گوام را دوباره فعال خواهند کرد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، وب‌سایت وزارت دفاع آمریکا در گزارشی اعلام کرد: «سابرینا سینگ» امروز در پنتاگون میزبان وزیر دفاع آلبانی بود. دو رهبر در مورد پیگیری مذاکرات خود در هفته گذشته در مورد همکاری‌های دفاعی دوجانبه و تلاش‌های امنیتی، گفت‌و‌گو‌‌‌‌‌‌ کردند.

همچنین، امروز پایان تمرین «جونیپر اوک» است. این رزمایش بزرگ‌ترین رزمایش مشترک آمریکا و اسرائیل(رژیم صهیونیستی) در تاریخ بود.

«ونیپر اوک» دارایی‌های جنگنده نسل پنجم آمریکا و اسرائیل(رژیم صهیونیستی)، گروه ضربتی ناو یو اس اس جورج بوش، عناصر فرماندهی و کنترل، هواپیماهای نجات و سوخت‌گیری را در طول یک تمرین دوربرد و نیروی بزرگ که شامل تمرینات شلیک مستقیم با تعداد بیشتری بود، ادغام کرد.

بیش از 140 هواپیما و تقریباً 6400 نیروی آمریکایی به همراه بیش از 1500 سرباز اسرائیلی در این رزمایش شرکت کردند.

این رزمایش گامی مهم در جهت ادغام اسرائیل(رژیم صهیونیستی) با نیروهای آمریکایی در منطقه است.

تا اواخر سال 2021، اسرائیل(رژیم صهیونیستی) بخشی از منطقه مسئولیت فرماندهی اروپای آمریکا در نظر گرفته می‌شد، جایگاهی که تا حدی نامتجانس، به‌رغم رویارویی با برخی از دشمنان مشترک مانند ایران، توانایی دو کشور را برای تمرین با یکدیگر محدود می‌کرد. این مسئله، منعکس‌کننده حساسیت‌های قدیمی در میان کشورهای عربی در مورد همکاری نظامی با اسرائیل بود، اما روابط بین اسرائیل و برخی از کشورهای عربی پس از امضای توافقنامه آبراهام گرم شده است.

این هفته تفنگداران دریایی آمریکا کمپ بلاز در گوام را دوباره فعال خواهند کرد.

گوام بخشی از توافق با دولت ژاپن برای تغییر مکان تفنگداران دریایی از اوکیناوا و همچنین کمک به یکپارچگی کلی بازدارندگی و تقویت امنیت عملیاتی آمریکا در منطقه هند و اقیانوس آرام است.

سرانجام امروز، وزارت دفاع، راهبرد جدید جامع کسب و کار کوچک ما را منتشر می‌کند.

این استراتژی، وزارت دفاع را در تلاش مستمر خود برای استفاده از خلاقیت، نوآوری و طیف وسیعی از قابلیت‌های استثنایی که کسب‌وکارهای کوچک به پایگاه صنعتی دفاعی کشور ما می‌آورند، هدایت می‌کند.

گسترش فرصت‌های کسب‌وکار کوچک، بخش کاملاً حیاتی از تعهد وزارت به ایجاد یک پایگاه صنعتی قوی و انعطاف‌پذیر است.