loader image

جستجو

Concerns about the transfer of illegal immigrants from Texas to Washington and New York

شینهوا:
نگرانی از انتقال مهاجران غیر قانونی از تگزاس به واشنگتن و نیویورک

مرکز مطالعات سورین

چکیده

خبرگزاری «شینهوا» در تازه‌ترین گزارش خود از نگرانی از انتقال مهاجران غیرقانونی از تگزاس به واشنگتن و نیویورک،خبر داد.

فهرست مطالب

ه‌گزارش مرکز مطالعات سورین، خبرگزاری شینهوا در تازه‌ترین گزارش خود نوشت: وزیر امنیت داخلی آمریکا گفت فرستادن مهاجران از تگزاس به واشنگتن دی سی و نیویورک، نظام فدرال برای رسیدگی به پرونده مهاجران را به علت نبود هماهنگی مختل می‌کند.

نیویورک که پرجمعیت‌ترین شهر آمریکاست در هفته‌های اخیر با ورود اتوبوس‌های حامل مهاجران از ایالت تگزاس رو به رو شده است؛ امری که موجب فشار بر نظام حمایتی شهر و تشدید تنش‌ها بین مقامات و مسئولان ایالت‌های مختلف شده است.

«اریک آدامز» -شهردار نیویورک- دوشنبه گفت، حدود 7600 مهاجر از ماه می وارد شهر شده‌اند و مقامات شهر به شدت در تلاش بوده‌اند برای آن‌ها سرپناه پیدا کنند.

به گفته آدامز، با توجه به قرارداد با 10 هتل برای پناه دادن به مهاجران و دیگر افراد بی‌خانمان در موارد اضطراری، هم اکنون حدود 5700 مهاجر در شهر سرپناه دارند.

وی افزود خود شهر نیویورک بیش از 52 هزار بی‌خانمان دارد که برای پیدا کردن سرپناه به (مسئولان) شهر متکی هستند.

بر اساس گزارش‌ها، حدود 1000 کودک عضو خانواده‌های پناهجو پائیز امسال در مدارس دولتی نیویورک ثبت‌نام خواهند کردند.

دولت ایالتی تگزاس که تحت کنترل جمهوری‌خواهان است، در ماه‌های اخیر مهاجران را با اتوبوس به واشنگتن دی سی و نیویورک فرستاده است که تحت کنترل دموکرات‌ها هستند.

بر اساس بیانیه‌ای مطبوعاتی که دفتر گِرِگ اَبوت، فرماندار تگزاس هفته پیش منتشر کرد این ایالت که با مکزیک هم مرز است از ماه آوریل بیش از 7400 مهاجر را به واشنگتن دی سی و از پنجم آگوست بیش از 1500 مهاجر را به نیویورک فرستاده است.