loader image

جستجو

The New York Times, How Its Politics Changed Itself

پرسوایژن:
نیویورک تایمز، چگونه سیاست‌هایش خود را تغییر داد

مرکز مطالعات سورین

چکیده

نشریه «پرسوایژن» در یادداشت تازه خود به بررسی این موضوع که نیویورک تایمز، چگونه سیاست‌هایش خود را تغییر داد، پرداخت.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، نشریه پرسوایژن در یادداشت تازه خود به‌قلم «نلی بولز» نوشت:کرونا و کشتار ویروسی ناشی از آن، منجر به عصر جدیدی در سیاست آمریکا شد که روشنفکران لیبرال، وحشی و خوش‌بین شدند.

ایدئولوژی ترقی‌خواهان جدید بر اساس این ایده بنا شده بود که مردم عمیقاً خوب هستند و فقط توسط سرمایه‌داری، استعمار و ناهنجارگرایی از بین رفته‌اند، این ایدئولوژی جامعه را به شیوه‌های جالب و حتی خوب تغییر شکل داد.

یک خبرنگار جوان موفق در نیویورک تایمز، به این جریان پیوست تا قلب مقاومت باشد.

اشتراک‌ها در حال افزایش بود و سردبیر ارشد روزنامه اعتراف می‌کند که روزهای اولیه ریاست‌جمهوری ترامپ بیش از حد ساده بود.

با این حال، گروه جدید روزنامه قصد داشت قلم را برای عدالت به دست بگیرد و نقش روزنامه‌نگاری را برای نویسندگان و خوانندگان جذاب‌تر کند.

مجریان روایت داخلی روزنامه و کارشناسان اطلاعات نادرست، گزارشگری را مشکل‌ساز می‌دانستند و سردبیر ارشد روزنامه از ساده‌سازی بیش از حد روزنامه انتقاد می‌کرد. با وجود چالش‌ها، اشتراک‌ها افزایش یافته است. مردم می‌خواهند تعصباتشان و بازخوردشان مبنی بر اینکه همیشه درست می‌گویند، تأیید شود.

در این زمینه آقای تاد، با یک حضور موثر در شرکت اسلک، توسط مرکز حقوقی فقر جنوبی (SPLC) به دلیل ارزیابی «Hatewatch» از PragerU، یک منبع خبری محافظه‌کار مورد انتقاد قرار گرفت.

فایل Hatewatch SPLC بر اساس مطالعه‌ای توسط یک جامعه‌شناس بنام فرانچسکا تریپودی بود که متوجه شد PragerU به محتوای راست افراطی در یوتیوب مرتبط است.

تاد متهم به نفرت شد زیرا باعث شد مردم سوال کنند و به‌دنبال اطلاعات بیشتر باشند. نویسنده مجذوب جنبش تاد و کانال جعلی در NYT Slack شد، جایی که او پیوندهای خبری محافظه کارانه را پست کرد و فعالیت اینترنتی جناح راست را افزایش داد. نویسنده می‌خواست اطلاعات بیشتری در مورد اطلاعات نادرست PragerU ارائه دهد

و رئیس مرکز مطالعات جناح راست برکلی، لارنس روزنتال، خاطرنشان کرد که محتوای PragerU به لبه اطلاعات نادرست توطئه‌‌آمیز نزدیک است، اما چنین چیزی وجود ندارد.

نویسنده، قطعه‌ای در مورد صحت مطالب ضد سیاسی نوشت که مورد تحسین و تمجید قرار گرفت.

با این‌حال، مصالحه منجر به تمایل به اجتناب از برچسب‌زدن به هر چیزی که کمی خارج از موضوع به‌عنوان «اطلاعات نادرست» است، شد.