loader image

جستجو

Why do many conservatives oppose supporting Ukraine

ناینیتن فورتی فایو:
چرا بسیاری از محافظه‌کاران مخالف حمایت از اوکراین هستند؟

مرکز مطالعات سورین

چکیده

وبگاه «ناینیتن فورتی فایو» در مطلب تازه خود به بررسی این سوال پرداخت که چرا بسیاری از محافظه‌کاران مخالف حمایت از اوکراین هستند؟

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ وبگاه ناینیتن فورتی فایو در مطلب تازه خود به‌قلم «آنتونی هلمز» نوشت:‌من قبلاً نوشته‌ام که بی‌اعتمادی محافظه‌کارانه به دولت تحت تأثیر دونالد ترامپ به یک بی‌اعتمادی تهاجمی نسبت به نهادهای زندگی مدنی تبدیل شده است.

به‌عنوان یک محافظه‌کار که در دولت‌های جمهوری‌خواه و برای اعضای جمهوری‌خواه کنگره کار کرده‌ام، این موضوع برای من بسیار نگران‌کننده است.

بومی‌گرایی و انزواطلبی شورشی عمیق و فزاینده است که حزب باید با آن مقابله کند و آن را تحت سلطه خود درآورد. تاکر کارلسون، بمب‌افکن‌ترین و بی‌تفاوت‌ترین مدافع و مبلغ روسی، ممکن است از ساعات پربیننده رفته باشد، اما باز خواهد گشت.

این مشکل در حمایت آمریکا از دفاع اوکراین در برابر تهاجم آشکار است که ما باید تلاش کنیم تا بر آن تأکید کنیم.

برای مقابله با حمایت غرب، پروپاگاندای روسیه روایات مؤثری را شناسایی کرده است که طرفداران آمریکایی مستقر در آمریکا باغیرت از آن‌ها استفاده کرده‌اند.

ادعاهایی مانند دولت‌های خارجی فقط می‌خواهند از مالیات‌دهندگان آمریکایی سوءاستفاده کنند. خارجی‌ها می‌خندند که ما چقدر راحت دست‌کاری می‌شویم. ارتش‌های خارجی هیچ کمکی به منافع آمریکا نمی‌کنند. آمریکا به‌تنهایی هزینه دفاع اوکراین را می‌پردازد.

«گلوبالیست» به نامی تبدیل شده است که برای هرکسی که واقعیت دنیای خارج از مرزهای آمریکا را تصدیق می‌کند قابل استفاده است. این ایده که رهبر جمهوری‌خواه مانند جورج بوش بر حمایت قابل‌توجه لهستان از تلاش‌های نظامی آمریکا در عراق تأکید کند، اکنون غیر‌‌قابل تصور است. در واقع، مخالفان کمک به اوکراین به‌طور معمول استدلال می‌کنند که کی‌یف خود را از حمایت آمریکا محروم کرده است، زیرا تنها نیاز به آن به این معنی است که او یک «گلوبالیست» است.

یا به‌عنوان مثال «بمب» مربوط به پرسنل نظامی آمریکا در سفارت این کشور در کی‌یف را در نظر بگیرید.

امنیت سفارت آمریکا توسط کشور میزبان در خارج و پرسنل نظامی آمریکا در داخل تأمین می‌شود. کشوری که در یک جنگ داغ قرار دارد و دارای سفارت آمریکا است، بدیهی است که امنیت بیشتری نسبت به سفارتخانه‌ای در اتاوا خواهد داشت.

تنها یک جمهوری‌خواه، نماینده امور خارجی مجلس نمایندگان، مایکل مک‌کال، برای توضیح این موضوع قدم برداشته است.

متأسفانه، گفت‌وگو در سمت راست توسط پرتاب‌کنندگان بمب‌های لفاظی ناآگاه تحت سلطه قرار گرفته است. حضور نظامیان آمریکایی در سفارت بلافاصله با حضور رزمی آمیخته شد؛

اما همان صداهایی که خواهان محاسبه کامل کمک‌های آمریکا به اوکراین هستند همچنین خواستار آن هستند که هیچ نیروی آمریکایی برای بازرسی و گزارش در آنجا حضور نداشته باشد.

تقریباً مانند تقاضا برای پاسخگویی کامل، پرده دودی برای یک دستور کار متفاوت است یا این ادعا را در نظر بگیرید که آمریکا به‌تنهایی هزینه دفاع از اوکراین را پرداخت می‌کند.

آمریکا پول و مواد را فراهم می‌کند، اما به‌عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی، حمایت مالی آمریکا از اوکراین، آمریکا را با 0.25 درصد در جایگاه هشتم قرار می‌دهد.

لتونی (1.01 درصد)، استونی (0.95 درصد) و لهستان (0.60 درصد) به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.

اکنون، آمریکا بزرگ‌ترین اقتصاد جهان را دارد و حتی آن درصد ناچیز تولید ناخالص داخلی، مقدار خارق‌العاده‌ای است (بیش از 75 میلیارد دلار)؛ اما مخالفان ادعا می‌کنند که فقط آمریکا بودجه جنگ را تأمین می‌کند و اروپا وزن آن را کاهش نخواهد داد. شما می‌توانید استدلال کنید که اروپا باید بیشتر هزینه کند، اما نمی‌توانید استدلال کنید که 1 درصد از تولید ناخالص داخلی یک هزینه ناچیز برای هر کشوری است.

جمهوری‌خواه کجا توضیح می‌دهد که روسیه سزاروپاپیسم را انجام می‌دهد، جایی که دولت کلیسا را ​​کنترل می‌کند؟ کلیسای ارتدکس روسیه به‌عنوان وسیله‌ای برای مشروعیت پوتین در ازای یک موقعیت ممتاز عمل کرده است.

مبارزان در تهاجم روسیه توسط کشیشان ارتدوکس روسی مورد برکت قرار می‌گیرند که همه گناهان آن‌ها بخشیده می‌شود، زیرا آن‌ها در یک جنگ مقدس می‌جنگند. کشیشان ارتدوکس روسی از نعمت سزاروپاپیست استقبال می‌کنند که در آن اهداف دولت نیز اهداف مذهبی هستند.

کلیساهای ارتدکس روسیه در اوکراین ابزاری برای تبلیغ یک پیام مذهبی فاسد هستند که در آن اوکراین یک کشور واقعی نیست و خیانت به کشور یک فضیلت مذهبی است.

اوکراین یک عملیات اطلاعاتی فتنه‌انگیز روسیه را که زیر نظر یک جبهه مذهبی تحت کنترل دولت روسیه فعالیت می‌کرد، ممنوع کرد.

این ادعا به‌ویژه خطرناک است؛ زیرا محافظه‌کاران به‌طور فزاینده‌ای دولت آمریکا را به‌طور کلی دشمنی با دین می‌بینند. بسیاری از محافظه‌کاران آمریکایی در ابتدا به این نظریه توطئه اعتقاد دارند که دولت آمریکا فرصتی برای لغو مسیحیت در یک کشور خارجی می‌بیند.

در مورد افشای اخیر اطلاعات محرمانه نظامی آمریکا، فوراً اعلام شد که خلبانی که متهم به این جرم شده است یک افشاگر است که دستگیری و پیگرد او فقط به این دلیل است که او یک مسیحی سفیدپوست است که روایت اوکراین را تضعیف کرده و با جنگ‌افروزان فاسدی که برای به دست آوردن پول از جنگ ایستاده‌اند مداخله کرده است.

به‌عنوان یک حزب، به‌عنوان یک ملت و به‌عنوان تنها ابرقدرت جهان که برای ساختن آن فداکاری کردیم، حزب من به جمهوری‌خواهانی نیاز دارد که بهتر می‌دانند رکورد را با قدرت تصحیح کنند. ما نمی‌توانیم آمریکا را به دروغ‌گوها، مبلغان روسی و انزواطلبیان بسپاریم.