loader image

جستجو

The gloomy outlook of the housing market in the United States

نیوزویک:
چشم‌انداز تیره و تار بازار مسکن در آمریکا

مرکز مطالعات سورین

چکیده

نشریه «نیوزویک» نوشت: گزارش ساخت و ساز مسکونی منتشر شده توسط اداره سرشماری آمریکا و وزارت مسکن و شهرسازی نشان داد که ساخت و ساز در خانه‌های جدید در ماه ژوئن به 1.56 میلیون کاهش یافته است.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، نشریه نیوزویک نوشت: «جری هاوارد» -مدیر عامل انجمن ملی سازندگان خانه(NAHB)- گفت که چشم‌انداز برای بازار مسکن «بد» به نظر می‌رسد زیرا تعداد خانه‌های در حال ساخت کاهش یافته و مردم قراردادهای پروژه‌های آینده را لغو کرده‌اند.

هاوارد این اظهارات را در روز دوشنبه در برنامه وارنی و شرکت فاکس بیزینس بیان کرد.

او با میزبان اشلی وبستر در مورد اینکه چگونه اعداد اخیر نشان می‌دهد اعتماد سازندگان در ماه جولای کاهش یافته است زیرا تورم همچنان بر بازار مسکن تأثیر می‌گذارد در حالی که افزایش نرخ‌های بهره منجر به کاهش قیمت شده است صحبت کرد.

داده‌های منتشر شده در روز دوشنبه نشان داد که اعتماد سازندگان خانه به بازار خانه‌های تک خانواده جدید با 12 واحد کاهش به 55 در ماه جولای رسیده است. این شاخص برای اندازه‌گیری اعتماد سازندگان مبنی بر اینکه می‌توانند از خانه‌های جدید سود ببرند اندازه‌گیری می‌شود.

در روز سه شنبه، گزارش ساخت و ساز مسکونی منتشر شده توسط اداره سرشماری آمریکا و وزارت مسکن و شهرسازی نشان داد که ساخت و ساز در خانه‌های جدید در ماه ژوئن به 1.56 میلیون کاهش یافته است که 2 درصد کمتر از برآورد 1.66 میلیون در ماه می است.

هاوارد گفت: «در سرتاسر کشور، سازندگان اکنون به من می‌گویند که حجم کارها در حال کاهش است.

سایر کارشناسان بازار مسکن با توجه به اعداد اخیر در مورد ساخت و ساز مسکن، از جمله اقتصاددان برجسته، یان شپردسون، در مورد مشکلات احتمالی پیش رو هشدار داده‌اند.