loader image

جستجو

Gasoline price reduction on the first day of August

کان11:
کاهش قیمت بنزین در روز اول آگوست

مرکز مطالعات سورین

چکیده

شبکه خبری «کان11» در گزارش خود به‌نقل از وزیر دارایی اسراییل از کاهش قیمت بنزین در اول آگوست خبر داد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، شبکه خبری کان 11 نوشت:‌ وزیر دارایی در کان ۱۱ در برنامه نت بی گفت که منبع بودجه کاهش عوارض از محل سود سهام شرکت‌های دولتی تأمین می‌شود.

وی در ادامه گفت که در نظر دارد هفته آینده با معلمان قرارداد جمعی منعقد کند. روز گذشته، شرکت آرایشی بهداشتی «کیمبرلی کلارک» از افزایش قیمت‌ها خبر داد. این شرکت محصولات بهداشتی، مراقبتی و نظافت منزل را به بازار عرضه می‌کند.

«آویگدور لیبرمن» -وزیر دارایی- صبح امروز سه شنبه گفت که قیمت بنزین در اول آگوست کاهش خواهد یافت.

لیبرمن در گفت‌و‌گو با آریه گولان در برنامه «امروز صبح» در این شبکه به افزایش قیمت‌ها اشاره کرد و گفت که دولت 1.4  میلیارد شکل سود سهام شرکت‌های دولتی را دریافت کرده است و این منبع بودجه برای کاهش عوارض غیرمستقیم خواهد بود.

لیبرمن گفت: ما منابع بودجه را بررسی می‌کنیم و فقط اظهارات را پراکنده نمی‌کنیم.

او در مورد اهداف خود صحبت کرد و گفت که قصد دارد هفته آینده با معلمان قرارداد جمعی منعقد کند.

پس از نظارت بر نان، تخم مرغ، برق و سوخت، روز گذشته، شرکت آرایشی بهداشتی «کیمبرلی کلارک» از ۱۴ ماه آگوست از افزایش قیمت بین 5.5  تا 9.6  درصدی محصولات خود خبر داد. در محصولات عرضه‌شده توسط شرکت، دستمال توالت، پوشک، دستمال مرطوب، محصولات بهداشتی، مراقبت در منزل و نظافت قرار دارد.

بازاریاب مواد غذایی «دیپلمات» حدود دو هفته پیش به زنجیره‌های مواد غذایی و بازاریابی اعلام کرد که قصد دارد لیست قیمت جدید محصولات خود را ارسال کند.

در ماه ژانویه، یک دیپلمات اعلام کرد که قصد دارد قیمت محصولات خود را افزایش دهد، اما در پی انتقادات عمومی، از موکول شدن این اقدام به پساخ خبر داد.

«دیپلمات» مسئولیت واردات ده‌ها برند معروف در سبد خرید اسرائیل را بر عهده دارد که شامل موارد زیر است: سس کچاپ هاینز، کره مازولا، قهوه جاکوبز، کوکی‌های اورئو، تونا استارکیست، پرینکلز، شکلات میلکا، محصولات ژیلت، پوشک پمپرز، پودر لباسشویی تاید و غیره.