loader image

جستجو

Earning high income by selling fake vaccine card

نیویورک پست:
کسب درآمد بالا از طریق فروش کارت واکسن جعلی

مرکز مطالعات سورین

چکیده

روزنامه «نیویورک پست» در گزارشی از کسب درآمد بالا از طریق فروق کارت واکسن جعلی خبر داد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، روزنامه نیویورک پست در گزارشی خبر داد: مقامات قضایی در نیویورک از دستگیری یک خانم پرستار خبر دادند که در یک مرکز بهداشتی، از طریق صدور کارت واکسن‌های تقلبی کرونا، بیش از 230 هزار دلار پول به جیب زده است.

طبق این گزارش، همسر این خانم پرستار یک پلیس است و انگیزه وی از انجام این کار، پرداخت اجاره بهای منزلش بوده است.

وی این مبلغ را از طریق پولشویی برای مسئول این کلینیک به دست آورده است. مسئول این کلینیک قبلا بازداشت شده بود و حدود یک و نیم میلیون دلار پول از طریق فروش کارت واکسن جعلی اخاذی کرده بود.

دفتر دادستان ناحیه سافولک ‌‌به‌دنبال توقیف حدود 237 هزار دلار است و می‌گوید «جولی دووونو» برای ارضای وام مسکن خانه این کارها را کرده است.

این رسوایی تعداد زیادی از کارمندان شهر نیویورک از جمله معلمان و دستیاران را درگیر کرده است که مظنون به خرید کارت‌های واکس تقلبی از مراقبت‌های بهداشتی کودکان هستند تا از دستور واکسن پیروی کنند.

مالک و مدیر عامل این کلینیک، در ماه ژانویه به اتهام دریافت 1.5 میلیون دلار از طریق فروش واکسن ساختگی برای صدها بزرگسال و کودک، و ثبت واکسن‌های نادرست در وزارت بهداشت ایالتی دستگیر شد.

او محموله‌هایی از واکسن را از طریق توافق می 2021 با مرکز کنترل بیماری‌های فدرال برای تزریق رایگان به بیماران دریافت کرد.

در عوض، او و دو متهم دیگر به طور مرتب دوزهای استفاده نشده را «هدر می‌دادند» و آن‌ها را در سطل زباله می‌ریختند.