loader image

جستجو

3 armed Palestinians were killed in a clash with soldiers

تایمز اسرائیل:
کشته شدن 3 فلسطینی مسلح در درگیری با سربازان

مرکز مطالعات سورین

چکیده

روزنامه «تایمز اسرائیل» در یادداشت تازه خود از کشته شدن 3 فلسطینی مسلح در درگیری با سربازان خبر داد .

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، روزنامه تایمز اسرائیل در یادداشت تازه خود نوشت: به گفته مقامات اسرائیلی و فلسطینی، در درگیری سنگینی که در شهر جنین، واقع در کرانه باختری، با سربازان اسرائیل(رژیم صهیونیستی) درگرفت، سه فلسطینی مسلح کشته شدند.

ارتش اسرائیل(رژیم صهیونیستی) گفت هنگامی که سربازان برای دستگیری سه مظنون تروریست تحت تعقیب، وارد شهر جنین و اردوگاه پناهندگی جنین در مجاورت آن شدند، هدف «تیراندازی از فاصله نزدیک» قرار گرفتند.

یک شاخه محلی گروه تروریستی جهاد اسلامی فلسطینیان مدعی شد به روی سربازان اسرائیل (رژیم صهیونیستی) آتش گشوده و ابزار انفجاری به سمت ایشان پرتاب کرده است.

در ویدئوهایی که روی شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، صدای تیراندازی سنگین به گوش می‌رسد.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطینیان سه فرد کشته‌شده را به نام‌های صدقی ذکارنه، طارق الدمج، هر دو ۲۹ ساله و عطا شلبی، ۴۶ ساله، شناسایی کرد.

تصاویری که روی شبکه‌های اجتماعی همرسان شد، ذکارنه و الدمج را با تفنگ تهاجمی نشان می‌دهد و به این معناست که از اعضای گروه‌های مسلح محلی بوده اند. جهاد اسلامی فلسطینیان اندکی بعد مدعی شد الدمج از اعضای گروه بوده است.

در گزارش رسانه‌های عربی آمد که فلسطینی‌های دیگری نیز در این یورش مجروح شدند، اما توضیحات بیشتری نداد.

ارتش گفت نیروهای ویژه پلیس مرزی و سربازان نیروهای دفاعی برای دستگیری خالد الحجه فلسطینی که مظنون به مشارکت در فعالیت‌های تروریستی بود، وارد جنین شده‌اند.

طی عملیات، افراد مظنون ابزار انفجاری پرتاب نموده و از فاصله نزدیک به سمت سربازان تیراندازی کردند.

در خود شهر جنین سربازان دو مظنون تروریست به نام‌های احمد جرادات و دجف باجس را دستگیر کردند.

ارتش گفت «نیروهای اسرائیل(رژیم صهیونیستی) عملیات را در حالی انجام دادند که از فاصله نزدیک از سوی افراد مظنون حاضر در محل به ‌آن‌ها شلیک می‌شد و سربازان نیز در پاسخ شلیک کردند» و افزود «مضروبین مشخص شدند.»

سربازان سلاح یکی از افراد مسلحی که هدف گلوله ایشان واقع شده بود را ضبط کردند. رسانه‌های فلسطینی همچنین تصاویری از نقشه ارتش که ظاهرا از دست یکی از سربازان در جنین به زمین افتاده بوده را منتشر کردند.