loader image

جستجو

Underfunding of the US military and the weakening of deterrence in Taiwan

بریکینگ دیفنس:
کمبود بودجه ارتش آمریکا و تضعیف بازدارندگی در تایوان

مرکز مطالعات سورین

چکیده

وبگاه «بریکینگ دیفنس» در یادداشت خود به کمبود بودجه ارتش امریکا و تضعیف بازدارندگی در تایوان،‌ خبر داد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، وبگاه بریکنیگ دیفنس در یادداشت خود خبر داد: برای سال‌ها، بودجه‌های دفاعی تحت تأثیر پیش‌بینی‌های مشکوک قرار گرفته است مبنی بر اینکه جنگ آینده عمدتاً در هوا، دریا و فضای سایبری رخ می‌دهد.

با الکترون‌ها و موشک‌ها می‌جنگد، در حالی که نیروهای زمینی نقش حمایتی متوسطی در آتش‌های دوربرد، حفاظت نیرو و تدارکات دارند؛ اما جنگ روسیه در اوکراین آخرین مدرکی است که نشان می‌دهد این پیش‌بینی‌ها اشتباه بوده است.

طبق مطالعه اخیر انجمن ارتش آمریکا، بین سال مالی 2019 و سال مالی 2023، ارتش تقریباً 40 میلیارد دلار قدرت خرید را از طریق بودجه‌های ثابت یا کاهشی از دست داده است، در حالی که سایر خدمات تقریباً یکنواخت شده‌اند یا افزایش جزئی را تجربه کرده‌اند.

علاوه بر این، تقریباً 80 درصد بودجه سالانه ارتش از عملیات پشتیبانی می‌کند و اغلب عملیات‌هایی را پشتیبانی می‌کند که فقط ارتش می‌تواند کل نیروی مشترک را فراهم کند، مانند لجستیک، ارتباطات و پشتیبانی پزشکی.

ارتش همیشه یکی از اعضای اصلی تیم مشترک در اقیانوس آرام بوده است. از 7 دسامبر 1941، سه جنگ بزرگ در اقیانوس آرام رخ داده است: جنگ جهانی دوم، کره و ویتنام.

جنگ زمینی روسیه در اوکراین باید ما را وادار کند که محدودیت‌های توانایی خود برای پیش‌بینی آینده را بپذیریم.

اهداف سیاسی پکن ممکن است از چین بخواهد که تایوان را با نیروهای زمینی خود برای ایجاد کنترل دائمی اشغال کند.

چندین بازی جنگی نشان داده است که آمریکا برای جلوگیری از تسلط چین در تایوان با موانع شدیدی روبرو است، نه‌تنها با موانع نظامی، بلکه موانع قانونی و سیاسی برای تأیید حملات به یک کشور هسته‌ای قبل از شروع تهاجم و همچنین بدون مجوز موجود برای استفاده از نیروی نظامی.

بودجه ارتش باید 3 تا 5 درصد رشد واقعی سالانه لازم برای تأمین امنیت دفاع ملی آمریکا، همراه با سرمایه‌گذاری در سایر خدمات را دریافت کند.

آمریکا هنوز می‌تواند قدرتمندترین نیروی نظامی جهان را حفظ کند، اما پنجره اصلاح مسیر ما به‌سرعت در حال کوچک شدن است.

وظیفه کنگره در قبال مردم آمریکا، تأمین مالی ارتشی است که آن‌قدر قوی است که هیچ دشمنی ‌‌به‌دنبال مبارزه با آن نباشد و اگر تلاش کنند می‌تواند پیروز شود.