loader image

جستجو

Harris wins over Trump in Pennsylvania

فوربز:
برتری هریس بر ترامپ در پنسیلوانیا

مرکز مطالعات سورین

چکیده

نشریه« فوربز» در یادداشتی با اشاره به برری هریس بر ترامپ در پنسلیوانیا، عنوان کرد: برتری هریس در پنسیلوانیا تحت تاثیر حمایت گسترده زنان است، به گونه‌ای که ( 57 درصد از او و 39 درصد از ترامپ حمایت می‌کنند.)

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ نشریه فوربز در یادداشتی عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی جدید نیویورک تایمز و کالج سینا درباره انتخابات 5 نوامبر 2024 آمریکا، کامالا هریس در ایالت کلیدی پنسیلوانیا نسبت به دونالد ترامپ برتری دارد، در حالی که ترامپ در ایالت کلیدی آریزونا از هریس پیشی گرفته است.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که هریس در پنسیلوانیا، 49 درصد از آرای احتمالی را به دست آورده، در حالی که ترامپ 45 درصد رای کسب کرده است.

این دومین نظرسنجی معتبر اخیر است که هریس را با پیشتازی کمی در این ایالت نشان می‌دهد، در حالی که نظرسنجی‌های دیگر در اواخر سپتامبر، رقابت نزدیک‌تر میان این دو نفر را نشان می‌دادند.

پیش از این، تارنمای هیل، بر اساس نتایج نظرسنجی انجام‌شده توسط خبرنامه کوک پولیتیکال ریپورت اعلام کرده بود کامالا هریس در پنج ایالت کلیدی این کشور با اختلاف اندکی نسبت به دونالد ترامپ پیشتاز است.

هریس در ایالت میشیگان با 3 درصد اختلاف، در ایالت‌های آریزونا و ویسکانسین با 2 درصد اختلاف و در ایالت‌های نوادا و پنسیلوانیا با یک درصد اختلاف در میان شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نسبت به ترامپ از اقبال بیشتری برخوردار بود.

بر اساس نظرسنجی جدید نیویورک تایمز و کالج سینا، هریس با 49 درصد در پنسیلوانیا پیشتار است.

برتری هریس در پنسیلوانیا تحت تاثیر حمایت گسترده زنان است، به گونه‌ای که ( 57 درصد از او و 39 درصد از ترامپ حمایت می‌کنند.) در مورد مردان، 52 درصد از ترامپ و 41 درصد از هریس حمایت می‌کنند.

نظرسنجی سی‌‌ان‌‌ان نیز رقابت کمی نزدیک‌تر را نشان می‌دهد، به‌طوری در پنسیلوانیا حمایت از هریس ‌به‌طور‌‌ متوسط 48 درصد و ترامپ 47 درصد است.

در آریزونا، نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که ترامپ با 50 درصد حمایت، از هریس پیشی گرفته، در حالی که 45  درصد از هریس حمایت می‌شود.

در این ایالت، اگرچه هریس حمایت بیشتری در میان گروه‌های اصلی حامی دموکرات مانند جوانان و گروه لاتین‌تبار دارد، اما ترامپ در میان مردان از حمایت بیشتری برخودار است.