loader image

جستجو

New York is the most restrictive state in America in terms of freedom of speech

جاست نیوز:
نیویورک محدودترین ایالت آمریکا در زمینه آزادی بیان

مرکز مطالعات سورین

چکیده

شبکه خبری«جاست نیوز» در گزارش خود با اشاره به لیست رتبه‌بندی‌های ایالت‌های آمریکا در زمینه ازادی بیان، نوشت: ایالت نیویورک بیش از سایر ایالت‌های آمریکا برای شهروندان خود محدودیت‌هایی را جهت آزادی بیان یا انتقاد از سیاست‌های فرمانداری این ایالت‌ها قرار داده است.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، شبکه خبری جاست نیوز در گزارش خود نوشت: موسسه آزادی بیان، لیست جدیدی از رتبه‌بندی ایالت‌های آمریکا در زمینه آزادی بیان و اجازه دادن به شهروندان برای اظهارنظر درباره سیاست‌های فرمانداری‌ها و مسئولین هر ایالت را منتشر کرد.

طبق این لیست ایالت نیویورک بیش از سایر ایالت‌های آمریکا برای شهروندان خود محدودیت‌هایی را جهت آزادی بیان یا انتقاد از سیاست‌های فرمانداری این ایالت‌ها قرار داده است.

همچنین ایالت‌های ویسکانسین و میشیگان دارای بیشترین میزان آزادی بیان و حق انتقاد به تصمیمات فرمانداری در بین ایالت‌های مختلف آمریکا هستند.

فرماندار هر سه ایالت نیویورک، ویسکانسین و میشیگان دموکرات است.

مؤسسه آزادی بیان همه ایالت‌ها را بر اساس 10 عامل رتبه‌بندی کرد و نیویورک فقط بر اساس دو مورد، قوانین اظهارات نادرست و اجرای خصوصی قوانین مبارزات انتخاباتی، نمره 50 درصد یا بالاتر را دریافت کرد. در مجموع امتیاز 15 درصد را دریافت کرده است.

در پیش‌نویس گزارش، «بردلی ای. اسمیت» -مؤسس و رئیس این گروه- گفت که قانون‌گذاران باید اطمینان حاصل کنند که هنگام بررسی قوانین در مورد موضوعاتی مانند تأمین مالی کارزار، لابی‌گری یا مشارکت عمومی، از متمم اول پیروی می‌کنند.

اسمیت گفت: «بر اساس 10 معیاری که مورد بررسی قرار دادیم، برای مثال، نیویورک و کانکتیکات (که در رتبه 49 قرار دارند) نسبت به هر ایالت دیگر محدودیت‌های بیشتری برای مشارکت سیاسی شهروندان قائل هستند. رای‌دهندگان و فعالان در آن ایالت‌ها می‌توانند از خود بپرسند که آیا احساس می‌کنند که این محدودیت‌ها منجر به «دولت خوب» شده است یا خیر. در مؤسسه آزادی بیان، ما معتقدیم که دولت خوب زمانی حاصل می‌شود که از آزادی‌های فردی محافظت شود.

علاوه بر کانکتیکات، که امتیاز 18 درصد را برای رتبه 49 خود دریافت کرد، سایر همسایگان نیویورک وضعیت چندان بهتری نداشتند. پنسیلوانیا بالاترین امتیاز را در بین ایالت‌های هم‌مرز با نیویورک دریافت کرد، زیرا امتیاز آن با 44 درصد در جایگاه بیست و ششم قرار گرفت.