loader image

جستجو

Day: آبان 7, 1402

کویینسی:
کمک به اسرائیل و اوکراین برای ایجاد شغل نیست

اندیشکده «کویینسی» درمقاله‌ای با اشاره به اینکه مقامات دولت اکنون در حال پخش نکاتی در کنگره هستند که استدلال می‌کنند ارائه کمک‌های نظامی برای مشاغل آمریکایی خوب است، تاکید کرد: کمک به اسرائیل و اوکراین برای ایجاد شغل نیست

مطالعه مطلب

فارن افرز:
منابع قدرت آمریکا

نشریه «فارن افرز» در مقاله خود به بررسی منابع قدرت آمریکا پرداخت و عنوان کرد: آمریکا دارای جمعیت رو به رشد، منابع فراوان و جامعه‌ای باز است که استعداد و سرمایه‌گذاری را جذب می‌کند و نوآوری و اختراع مجدد را تحریک می‌کند.

مطالعه مطلب

میلیتری:
استقرار یگان‌های پدافند هوایی ارتش در ‌‌‌غرب‌آسیا

نشریه «میلیتری» در مطلب تازه خود با اشاره به استقرار یگان‌های پدافند هوایی ارتش در غرب آسیا، نوشت: استقرار پدافند هوایی در حالی صورت گرفت که مقامات پنتاگون جزئیات جدیدی را در مورد افزایش حملات پهپادی و موشکی به پایگاه‌های آمریکا در منطقه از هفته گذشته فاش کردند.

مطالعه مطلب

پولیتیکو:
سوئد برای عضویت در ناتو آماده می‌شود

روزنامه «پولیتیکو» در یادداشت تازه خود ضمن اشاره به اینکه سوئد برای عضویت در ناتو آماده می‌شود، نوشت: برای ناتو، رفع انسداد روند الحاق سوئد، راه را برای ادغام بیشتر دارایی‌های دفاعی آن در منطقه دریای بالتیک باز می‌کند.

مطالعه مطلب

کامن اسپیس»:
سه کشور قفقاز جنوبی به همکاری نیاز دارند

نشریه «کامن اسپیس» نوشت: فهرستی از خطرات نیز وجود دارد که می‌تواند صلح و امنیت منطقه را تضعیف کند و سه کشور منطقه یعنی گرجستان، ارمنستان و آذربایجان برای مقابله با این تهدیدات باید گام‌هایی در جهت همگرایی بردارند.

مطالعه مطلب